Nu fiți singuri de Crăciun

E drept că e pandemie și că e mai greu cu vizitele. Dar Ajunul Crăciunului trebuie să ne găsească lângă cineva. Să mai fie cineva lângă tine.

Gânditi-vă cui ați putea face o vizită. Dar nu vechiului prieten de pahar sau vreunei iubite cu decolteu generos. Cui ați putea să îi faceți o bucurie să nu fie singur de Crăciun. Chiar și la telefon. Hei, ce mai faci, nu mai știu nimic de tine, ești bine? Am niște sarmale trăsnet, vii tu la mine sau vin eu la tine?

S-ar putea să fie cel mai tare Ajun de Crăciun din viața ta.

Știu că mulți nu cred în Dumnezeu. Dar e o prostie să trăiești ca și cum tu nu vei muri niciodată, mai ales când cineva din familie a murit înaintea ta. Dacă cineva din familie a murit, ajută-i pe cei rămași în viață, nu te mulțumi să plângi de mila celor rămași singuri pe lume. Și tu vei muri. Nu scapă nimeni viu din viața asta. Uită-te la viața ta. Dacă ceva nu îți place, s-ar putea să fie rezultatul unui bine pe care ai fi putut să îl faci și nu l-ai făcut. Nu întoarce privirea. Nu te mulțumi să plângi de milă și atât. Fă binele dacă vrei să fii și tu binecuvântat cu ceea ce-ți dorești.

Am vizitat de curând un prieten bolnav. E o minune că a scăpat cu viață după un accident vascular. Aș fi putut găsi o scuză și aș fi putut sta acasă. Dar ne-am strâns trei prieteni și ne-am dus pe la el. Ce mare lucru să faci o vizită? Poate pentru noi cei trei prieteni nu a fost mare scofală. Dar ce mare bucurie am făcut! Ce bine uriaș!

Vizitați prietenii care au nevoie de ajutor. Vorbiți cu un vecin cu care nu ați mai vorbit de mult. O să credeți că îi faceți lui un bine. Nu mică vă va fi mirarea când veți descoperi că de fapt vouă înșivă v-ați făcut un bine. Că voi sunteți cei fericiți.

Lasă un comentariu